Cikkírás egyszerűen - Copywriting technika

Mint a weboldallal való pénzkeresés cikkben kiderült, ahhoz hogy az adsensével sokat keressünk, érdemes sok cikket írnunk és lehetőleg jó kulcsszavakra amelyek sokat fizetnek. Viszont nincs mindig olyan egyszerű dolgunk, hiszen a jól fizető kulcsszavak sokszor hozzáértést igényelnek amelyekkel lehet hogy mi nem rendelkezünk.

Viszont nincs semmi baj, hiszen gyakorlatilag utána tudunk olvasnia témának, így már is tudunk róla cikket írni.

Hogy írjunk cikkeket egyszerűen, gyorsan

Szóval, a copywriting lényege hogy mások cikkeit fogjuk átírni, természetesen alaposan mivel a Google a duplikált tartalomért büntetést ad. A cikk másolás legjobban az ismeret terjesztő témában működőképes (például, szolgáltatás témakörében nem fog működni hiszen egyedi szolgáltatást nyújt mindenki).


Hogy kezdjünk neki?

Érdemes a kulcsszó vizsgálattal kezdenünk hogy lássuk hogy az adott dologra milyen kulcsszó alapján lenne érdemes cikkeket írnunk. Ezen kívül érdemes leszűkíteni a témát úgynevezett long tail kulcsszavakra (hosszú kulcsszavak, például: zöld tea kapszula hatásai, haj szőkítés házilag stb).

Nézelődjünk az adwordsban hogy hogy állítsuk össze mégis, az adwordsos elemzést a Pénzkeresés weboldallal című cikkben bemutattam.

Szóval, írjuk be a fő témát. Példuál mi a zöld teáról szeretnénk írni, de mivel a zöld tea kapszula kulcsszóra könnyebben tudunk előre jutni a googlebe, ezért arról fogunk írni, viszont a zöld teás cikkeket felhasználva. Beírjuk a googleba hogy zöld tea, majd megnyitunk pár cikket.

Majd mellé helyezzük a saját oldalunkat (képernyőt elfelezve, egyik felén a író felület, másikon a többi cikk), így gyakorlatilag csak olvasunk, és a saját szavainkkal átírjuk a cikket a saját oldalunkra, figyelve az általunk választott kulcsszó használatára. Érdemes akár több cikket is gyártani egy témára, hiszen minél több tartalom annál jobb.

Gyakorlatilag ennyi az egész, soha ne másoljunk, hanem saját szavainkkal írjuk át a dolgokat, figyeljünk a kulcsszavakra (gyakran a talált cikkek nincsenek jól kucsszavazva). Gyakorlatilag egyedi tartalmat gyártottunk, a téma behatóbb ismerete nélkül.

Megjegyzések