Mások keresték általam - egy kis statisztika

Felmerült bennem hogy lehet hatásosabban lehetne ezt az egészet bemutatni hogyha mutatok pár statisztikát. Igazából most 1 módszerre fogok koncentrálni, a Pénzkeresés képfeltöltéssel +18 -ra.  Még pedig azért, mert elég durva statisztikákat találtam. Szóval, amint kész a cikk jobban érteni fogjátok ezt az egészet hogy mi ez az oldal és a többi, de nézzük is.

Az adatokat onnan tudom mivel az én oldalamról beregisztrált emberek után az Ő általuk megkeresett pénznek az 5%-a nekem is jóváíródik (sima affiliate rendszer), szóval. Ezt az egészet már 2011 október óta "népszerűsítem", és segítek másoknak benne. (Most így persze nem ismerve ezt az egészet elég érthetetlen mit kell csinálni, amint kész a leírás jobban megértitek, gyakorlatilag nagyvonalakban "felnőtt" képeket kell feltölteni, és különböző fórumokra ezeket megosztani, és kattintásonként kapunk érte bizonyos mennyiségű pénzt, de amint kész lesz itt megtaláljátok -> Pénzkeresés képfeltöltéssel +18).

(A kép nincs meghamisítva, szivesen lefotózom telefonnal is, akár saját kérésre is elküldöm)

Az első oszlop az én bevételeim a saját linkjeim által, a második pedig az az 5% amit kaptam mások bevételei után.

Mit jelent ez számokban? Tehát mások annyi pénzt kerestek, amelyenk az 5%-a 258,75 dollár. Ha ennek utána számolunk akkor az összesen közel 5150 dollár (elég durva, én se gondoltam át elősször amikor a cikket meg akartam írni, aztán jutott eszembe hogy én csak 5%-ot kapok utána, tehát ez a 258 csak az 5%-a a többiek bevételének). Tehát gyakorlatilag ez (árfolyam függő persze) 1,5 millió forint.

Hogy lehetséges ez? Igazából én se tudom, de valaki nagyon belejött az évek során a dologba (sokkal jobban mint én :) ). Azért azt hozzá kell tenni hogy ezt közel 6 év alatt szedték össze, és közel 100 ember használta az én módszereimet, viszont sokan csak beregisztráltak és nem "dolgoztak" 0 percet sem. Azt tudom hogy volt valaki akinek a statisztikái gyarkan mutattak 50-100$ körüli összeget (vagyis 250-500 $-t szedett össze, és ezt többször is láttam nála).



Megjegyzések