Pénzkeresés otthon - Mennyire lehetséges

A mai téma egy általános fejtágító lesz, hogy mennyire is lehetséges az otthonról történő pénzkeresés.

A rossz tapasztalatok és a magyar helyzet 

A téma rengeteg embert érdekel, és sajnos rengeteg ember is csalódott már benne a rossz tapasztalatok miatt, mivel Magyarországon az internetes pénzkeresés csak az MLM-ről, a különböző befizetésekről, ilyen olyan profit növekedésről és piramis játékokról szól. Így rengeteg ember kedvét elvették a rengeteg csalódás és lopás


De akkor hogyan is lehet otthonról pénztkeresni?

A legfontosabb hogy meg kell találnunk a számunkra megfelelő módszert. Rengeteg lehetőségünk van, lehet blogolni (akár mint ez a blog is), videózni (gondoljunk itt a jelenlegi YouTube áradatra, később lesz cikk a youtubeval való pénzkereseti lehetőségekről is), különböző termékeket bemutatni az oldalunkon (hasonló a blogoláshoz és a videózáshoz, sőt akár össze is köthető vele, gyakorlatilag különböző termékeket mutatunk be, és ha azt a vásárló általunk veszi meg akkor egy bizonyos mértékű jutalékot kapunk).

Különböző szolgáltatásokat is lehet eladni (bármilyen művészeti, legyen az rajz, videó, zene, kreativ dolgok, DIY, ruhaszabás, akár technikai szolgáltatások, programozás, marketing), de adhatunk el termékeket is, fordíthatunk különböző nyelvekről, cikkeket irhatunk. Gyakorlatilag bármi olyanból lehet pénztkeresni a neten, mint a való életben (talán kivétel a betanított munkák, ezt nehéz lenne értékesítenünk, de vannak itt is kivételek).

Gyakorlatilag ezeknek az összekombinálása is lehetséges. Rengeteg különböző módszert próbálok majd nektek bemutatni, szájbarágosan, rengeteg kis könnyítő dologgal (amelyet saját tapasztalataimból tanultam)

Mi a legfontosabb mielőtt belevágunk az online pénzkeresésbe?

Szerezzünk elegendő ambiciót, de tényleg. Gyakorlatilag az egyik legnehezebb dolog a motiváció fenntartása, hiszen időbe telik amíg beér az oldalunk, a videóink, a különböző szolgáltatások, és amíg megérkezik a kifizetés. Ezen kívül azt is észben kell tartanunk hogy hogyan szakítunk rá elengendő időt a mindennapjainkból. Érdemes előre egy vállalható tervet készítenünk (a különböző módszerekhez igazítva persze) nem próbálunk meg "tapasztalat nélkül" gyorsan pénztkeresni. Természetesen lehet gyorsan is pénzt keresni, viszont ahhoz rettentően tapasztaltnak kell lennünk az online pénzkeresés világában, ismernünk kell minden különböző technikákat, módszereket.

Miről is fog szólni ez a oldal?

Nem fogok számotokra semmilyen MLM, piramis, befektetősdi és egyéb hülyeséget bemutatni. Próbálkozom a saját, körülbelül 5 éves tapasztalatomból merített tudást átadni.

Hogyan kezdtem én - miért érdemes követni az oldalt?

Nagyon fiatalon, és rengeteg ambícióval. Azért kezdtem el ezt a témát tanulmányozni mivel  fiatalon 13-15 évesen szerettem volna saját keresettel rendelkezni, magamnak vásárolni dolgokat. Mennyire sikerült ez? Többé kevésbé igen. Van amikor elég jól is ment, van amikor én is azthittem hogy "feladom", majd egyszercsak mégis elkezdtem. Rengeteg dologgal foglalkoztam, AdSensre építettem oldalakat, Social Blogokat futtattam (Tumblr, Twitter - rengeteg, 100+ ezer követő felett), fordítottam, content writinget, különböző oldalakból kerestem pénzt affiliate marketinggel, gyakorlatilag amit találtam hogy másnak bejött. A tapasztalataimat és technikákat a http://blackhatworld.com - oldalról tanultam.

Hogy mennyit kerestem eddig?

Ezt nehéz lesz pontosan megmondanom, mert sok oldal már bezárt azóta (4-5 éves dolgok), viszont amit még meg tudok mutatni azokat itt látjátok:
Fontos azt még megemlíteni hogy ezek soha nem voltak "rendes munkaidőben" végzett dolgok, csak szabadidőmet fektettem bele (abból jó sokat), de emelett lehet dolgozni is teljesen nyugodtan.

Fordításból: 912$, jelenlegi árfolyamon ez közel 250ezer Forint , (lásd Fordítói munkák)


Google AdSense (különböző weboldalakkal, cikk később készül)




Megjegyzések